Memorial Fr. Šaška

11.04.2009 00:00

V sobotu 11.4.2009 jsem s Brucem byla na našich prvních závodech v poslušnost - Memorialu Františka Šaškai. Závod byl dle zkoušky ZZO a konal se v ZKO Tuchlovice.A tady je malé schrnutí jak naše cviky probíhaly.

Přivolání: Pes musel odejít na povel volno minimálně deset metrů a to Bruce neodešel, tekže i když na přivolání okamžitě přiběhl a krásně rovně předsedl, dostali jsme bohužel jen 6 bodů. Na tom musíme zapracovat.

Sedni - lehni: Za to jsem mohla já, při lehni jsem na něj šáhla a ještě si lehnul na kejtu.Za pochodu odložení: To si taky lehnul křivě, nikdy předtim to ten zmetek neudělal:-D.

Aport volný: Tak s tím bojujeme nejvíc, ale měla jsem z něj největší radost. Rychle pro něj běžel, rychle se vrátil, sednul, držel, ale asi o vteřinu dřív ho pustil. Ale paráda, bylo to nejlíp jak to kdy udělal.

Odložení dlouhodobé: To jsme měli naprosto v pořádku.

Přivolání od míče: Toho jsem se bála nejvíc. Bruce když vidí míč, dostane se do afektu a začne ho pást a je jak šílený, to nevidí a neslyší, teda vidí jen ten míč. Cvik probíhal tak, že pes musel jít ještě chvilku bez vodítka u nohy (před námi si dvojice kopala s míčem). No a Bruce za ním hned vystřelil.Pak se sice hned vrátil, ale měl jít u nohy. U míče s povelem volno fakt problém neměl:-D a přivolání bylo krásný. Fakt mě to potěšilo.

Chování psa ve skupině osob a nechaného o samotě bylo naprosto v pohodě.Na závodech jsme se umístili 10. z 15. a zkoušku bychom udělali. Příště to bude ale určitě lepší.

Cvik - Poslušnost Max. počet bodů Dosažený počet bodů
Přivolání psa 10 6
Ovladatelnost na vodítku 10 8
Sedni - lehni 10 6
Za pochodu odložení v leže 10 8
Aport volný 10 7
Odložení dlouhodobé 10 10
Poslušnost celkem 60 45
Specíální cviky Max. počet bodů Dosažený počet bodů
Přivolání psa za ztížených podmínek PV 8
Chování psa ve skupině osob PV 10
Chování psa krátkodobě přivázaného a ponechaného o samotě PV 10