Máme ZZO

30.05.2009 21:05

Dnes jsme velmi úspěšně složili zkoušku ZZO. Máme 54 bodů a Bruce prospěl výborně. Mám z něj šílenou radost:-).

     Na plac jsme přišli první (řekla jsem, že když bude pršet, tak to pro citlivku Bruce nemá cenu:D) a naštěstí začalo pršet až při dlouhodobém odložení. A měli nejvíc bodů. Bruce hezky vnímal, jen já mu to občas kazila:D. Pan rozhodčí byl moc hodný.

Cvik - Poslušnost Dosažený počet bodů
Přivolání psa 10
Ovladatelnost na vodítku 9
Sedni - lehni 10
Odložení za pochodu v leže 7
Aport volný 8
Dlouhodobé odložení 10
Celkem bodů 54

 

 

Speciální cviky Body
Přivolání za stížených podmínek Splnil
Chování psa o samotě Splnil
Chování psa ve skupině lidí Splnil

 

A tady je pár detailů cviků:

 

Přivolání: S tím jsme měli vždycky hrozný problém, Bruce věděl, že ho stejně budu přivoláva, tak proč by někam chodil. Asi týden před zkouškou jsem s ním teda začla trénovat aby při povelu "volno" oběhl maketu. A povedlo se. Takže paráda:).

 Ovladatelnost: Myslím, že dobrý, Bruce koukal, nějaké nepřesnosti tam byly, spokojenost.

Sedni - lehni: Bez komentáře:).

Odložení za pochodu: Na posledním závodě zůstal Bruce stát, tak jsem si řekla, že trochu trhnu s vodítkem, než aby si nelehl. Lehl si krásně.

Aport: Toho jsem se bála nejvíc. Ale přinesl, seděl a držel. Bohužel asi o vteřinu dřív peška vyplivl. Ale hezký:).

Dlouhodobé odložení: Žádný problém, i když pršelo:D.