Další zkouška

22.06.2009 22:37

Dnes jsme v ZKO Libeň dělali další zkoušku - ZPU1 se stopou. Bohužel jsem Brucovi stopu zkazila a dostali jsme jen deset bodů místo dvaceti. I když to byla druhá nejlépe hodnocená stopa, byla jsem naštvaná a zklamaná. Stopu šel krásně, když zaléhal první předmět, zavolala jsem na něj lehni. Prostě jsem to řekla automaticky. Fakt blbá chyba, ale i poučení pro příště...Jinak jsem byla více méně spokojená.

 

Disciplína body
Přivolání 8
Ovladatelnost bez vodítka 9
Sedni - lehni - vstaň 10
Štěkání 10
Aport volný 7
Skok vysoký 8
Skok šplhem 10
Odložení (psovod v ukrytu) 10
Stopa 10
základní část celkem 82

 

Disciplína body
Ovladatelnost ve skupině bez vodítka 8
S - l - v ve skupině 9
Odložení za pochodu 10
Chůze po nepřij. mat. 10
Lhostejnost k nárazovému zvuku 10
Skupinové cviky celkem 47

 

Body celkem 129

 

 

 

Přivolání - nevím proč 8 bodů, kupodivu odešel, na přivolání přiběhl a rovně předsedl...nevím no, asi byl moc pomalej i když mi to nepřišlo...

Ovladatelnost bez vodítka - spokojenost

Sedni lehni vstaň - to bylo fakt krásný

Štěkání - bez problému

Aport - to mě ten trouba bešel dokolečka a až pak předsedl:D

Skok vysoký - Bruce je prostě línej a odráží se o překážku, s tím si moc nevim rady

Skok šplhem - Dobrý

a ovladatelnost bez vodtka byla docela v pohodě, akorát já to zas kazila...